Що таке "БС Бізнес"?
“БС Бізнес” - це сучасна та потужна ERP-система управління підприємством від українського розробника.
Яке ціноутворення?
Вартість проекту автоматизації складається з вартості програмного забезпечення та послуг. Склад функціональних модулів системи визначається виходячи з потреб у автоматизації підприємства. Перелік проектних послуг залежить від обраної методи реалізації проекту автоматизації.
Що потрібно, щоб почати використання?
З огляду на те, що система розрахована на великі та середні компанії, які зазвичай мають певні бізнес-процеси, або мають на меті їх покращити, - то починати треба з формування цілей автоматизації і переліку ефектів, які очікуються. Отже, починати треба з проектування в тому чи іншому вигляді, разом з нашими фахівцями. Доречною стане певна формалізація таких дій та цілей, навіть в бухобліку (де багато чого вже регламентовано законодавством), не кажучи вже про управління фінансами в цілому. Саме це є ключовою дією!
Відповідність вимогам?
З боку безпеки - “БС Бізнес” відповідає сучасним вимогам безпеки зберігання даних і коректно співпрацює з можливими зовнішніми інструментами захисту. Щодо адміністрування, то система гнучко визначає права доступу користувачів на рівні функцій, дій, каталогів даних тощо.
Як побачити і оцінити роботу програми?
Зв'яжіться з нами, щоб отримати додаткову інформацію, отримати консультацію фахівця або дізнатись більше про систему.
Де зберігаються дані?
Зберігання даних відбувається на відповідному сервері/серверах баз даних. Зазвичай великі компанії мають сучасну ІТ інфраструктуру, яка легко перекриває вимоги до функціювання програмного забезпечення “БС Бізнес”.
Чи потрібна додаткова СКБД?
У якості СКБД використовується Oracle Database, ліцензії на яку вже або є в наявності у замовника, або докупаються.
Формати звітності і документів?
Використовуйте різні формати звітності завдяки підтримці системою MS Office, або зручно і професійно використовуйте можливості Fast Reports.
Для компаній якого розміру доцільно використовувати систему?
Використання системи можливо навіть починаючи з одного єдиного користувача, але економічна доцільність досягається, коли з програмою працює значно більша кількість користувачів. Відповідно і розмір компанії-користувача вимагає, щоб завданнями обліку і управління опікувались не 2-3 користувача, а значно більше. Об'єктивного фінансового критерія доцільності таких як річний фінансовий обіг, капіталізація, обсяг інвестицій теж не існує. Тому коректним буде визначення, - це середня або велика компанія, яка бажає отримати комплексний сучасний інструмент управління підприємством для подальшого розвитку свого бізнесу.
Розділення на модулі доступне?
“БС Бізнес” має модульну побудову в якій всі модулі взаємодіють між собою. Але кожен модуль (за необхідністю) може працювати окремо/автономно як самостійне рішення завдань певного напрямку.
Яку архітектуру підтримує програма?
Архітектура що використана для обробки даних — трирівневий клієнт-сервер. Це означає що окрім серверу баз даних в системі є сервер застосунків і “тонкий клієнт”.
Як навчаються користувачі?
Навчання користувачів проходить відповідно до задач автоматизації. Розвиток інструментів віддаленого доступу значно підсилив гнучкість процесу підготовки персоналу замовника. Тепер крім очних занять проводяться он-лайн заходи як на інтерактивних прикладах і моделях, так і безпосередньо в інфо просторі замовника.
Чи є обмеження кількості користувачів?
Кількість користувачів фактично необмежена, окрім ситуацій коли серверна інфраструктура замовника має технічні ліміти.
Які можливості подальшого самостійного налаштування силами фахівців замовника?
Такі, такі можливості є і їх використовувати дуже доцільно в проекті. Для цього фахівці замовника мають пройти фаховий курс підготовки по інструментарію налаштувань, створенню нових функцій, бізнес-процесів, розробки та створення нових шаблонів звітів тощо. І такий проект безсумнівно отримує додаткові переваги.